2016. július 10., vasárnap

Könyvjelzők és hűtőmágnesek

Egy alapítványtól kaptam a felkérést, hogy az idei kapolcsi fesztiválra vinnének a hűtőmágneseimből. Egy pár darabot ezért készítettem, és könyvjelzőket is gyártottam, hátha valakinek ez is megtetszik. Adományként ez az én hozzájárulásom  az alapítványnak.
A hűtőmágnesek 3-4 cm-esek.


A könyvjelzőhöz egyszerű gemkapcsot használtam alapnak, ami itt kallódott évek óta. Nem tudom honnan volt ez a pár darab 5 centis példány, de ezzel fel is használtam mindet. Kíváncsi vagyok, lesz-e szükség arra, hogy keressek és vásároljak újabbakat, mert itthon már csak az átlagos aprócska van, azt viszont túl kicsinek tartom erre a célra.




Még több figura itt látható: https://www.facebook.com/Gyurmadekor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!