2016. március 31., csütörtök

Mire elég?

Vajon mennyi agyagvirágot lehet elkészíteni egy csomag agyagból?

Gyakran felmerül ez a kérdés, ezért készítettem egy kis segédletet.

Természetesen a választott mérettől, formától függ nagyrészt, hogy mennyi virágra elegendő egy csomag agyag. Nem mellékes az sem, hogy milyen vastagra nyújtjuk a különféle alkatrészeket.
A remekül használható tésztanyújtógépek, még ha teljesen egyformának tűnnek, akkor is nyújthatnak más vastagságot. Ezenkívül a több vastagsági fokozatból mi választunk, és gyakori, hogy a kezdők picit vastagabb agyaggal tudnak biztonságosan dolgozni.

Itt egy csomag agyag. 150g. Nézzük meg mire elég.

Ide egy videót is feltettem az állagáról. http://csillaart.blogspot.hu/2016/01/modellezo-agyag.html

Segítségül az alábbi virágokat kész állapotban lemértem,


majd lemértem üresen egy ugyanolyan cserepet is.

Pókorchidea
Fokföldi ibolya
Kála
Nárcisz
Zefírvirág
Krókusz
Téltemető virág
Gyöngyvirág, szegfű, bíborka
Remélem tudtam segíteni abban, hogy megbecsüld, mennyi virágot lehet kihozni egy 150g-os agyagból.
Ha belekalkulálod, hogy a kész virágokban egy pár gramm drót, hungarocell, ragasztó, felülettakaró is van, akkor láthatod, hogy akár több cserépnyi virágot is el tudsz készíteni 1 csomag agyagból.

Jó munkát és
Virágos napokat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!