2016. január 10., vasárnap

Kreatív újrahasznosítás

Újrahasznosított befőttes üveg és wc papír henger kreálmányaim.

A levegőn száradó agyagom felhasználási területeit kutatva bevillant ötletet kívántam megvalósítani azzal, hogy papírhengert illetve befőttes üveget vontam be és dekoráltam vele.

Egyrészt dekorációs céllal felhasználtam azt, ami akár a szemétben is végezhetné, mint a papírhenger, másrészt mindhárom tárgy használható is, mivel az üreges belső és a levehető kupak lehetővé teszi, hogy tárolónak használjuk. Az alja mindnek le van zárva.

Kis manóházikóknak hívom ezeket, amiket aprólékos gonddal, eléggé részletgazdagon dolgoztam ki az agyagvirágok alapanyagából.

Ez itt egy 1 dl-es befőttes üveg házikó, aminek a teljes magassága alig éri el a 12 cm-t,


a gombaházikó wc papír gurigából készült,


és egy faházikó szintén papírgurigából.  Az alja ennek és a gombaháznak is stabilan le van zárva, így nyugodtan használható tárolónak.


...és együtt


Ha kedvet kaptál, rajta, próbáld ki!

1 megjegyzés:

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!