2016. január 20., szerda

Brazíliában várnak


Hihetetlen, még mindig csodálkozom ezen.

Napokban portugál nyelven írott rövid emailt kaptam a Facebookon. Beillesztettem a fordítóba, és a nem egyértelmű fordítás sejtetni engedi, hogy Brazíliában tanulni szeretnének tőlem agyagvirág készítést. Írtam válaszként, hogy sajnos még nem tudok sem videót, sem könyvet adni a készítés menetéről. Aznap egy nemfogadott hívás is volt a telefonomon, Messengeren hajnali 3/4 2-kor. Vajon milyen nyelven beszélgettünk volna?

Később kaptam még további rövid üzeneteket angolul is. Sajnos ezt is csak a fordító segítségével tudom valamennyire értelmezni. Aztán érkezett egy üzenet magyarul is.
  • "megismerkedünk a Brazília és akkor jön a néhány órát itt nagy lesz mindenki számára, hogy megtanulják"
Az egyértelmű, hogy fordítóból másolták ki, nem tökéletes fordításaként a portugál mondanivalónak, így még mindig csak sejtem, de egyre inkább valószínűsítem, hogy akár személyesen is várnának Brazíliában egy oktatásra, workshopra.

Kaptam már ilyen irányú kérdést Szlovákiából, Erdélyből is a sok vidéki város mellett, de nem jutottunk előrébb, mert ezek nem  minősültek meghívásnak, csak tudni akarták, nem járok-e arrafelé is a tanfolyamommal. Ennél ez a brazil hölgy most izgatottabb, talán egy meghívás tényleg létrejöhet.

De, hogy pont Brazília! Nem a szomszédban van. Ott is követnek? Ismerik a munkámat? Ez nagyon megtisztelő.

Találtam segítséget a portugál nyelvhez, egy pár levélváltást megér, hogy kiderüljön a brazil hölgy szándéka. Benne lennék egy utazásban, de azért ez igen váratlanul ért.

Eddigi legnagyobb büszkeségem a Természettudományi Múzeumhoz kötődik, mivel észrevették a weboldalamon a munkáimat, és a megrendeléseik által néhány múzeumban már láthatók az élethű virágmásolataim.

Most viszont a tanításról van szó. Ennél nagyobb megtiszteltetés még nem ért, mióta agyagvirágokat készítek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!