2015. december 31., csütörtök

Miért hagytam ki?

Miért hagytam ki 4 évet a blogírásban? Magam sem értem.
Amikor átgondoltam, hogy az agyagvirág készítését komolyabban kellene venni mint egy hobbit, létrehoztam a csodavirag.hu oldalamat, és ezt a blogot meg is akartam szüntetni. Úgy terveztem, épp elég lesz a weboldalamon a virágokról és az azzal kapcsolatos információkról beszámolni. Hiszen mással úgysem akartam foglalkozni. Na, meg írni sem szeretek. Minek duplán, nem? Gondoltam akkor. Alkotni annál inkább szeretek, így persze, hogy szívesebben fordítom erre az időm és az energiám. Aztán szinte meg is feledkeztem erről a blogról.

Közben szorgalmasan alkottam az újabb és újabb agyagvirágokat, sokat kísérleteztem, gyűjtöttem a tapasztalatokat, növekedett a gyakorlatom. Ennek bizonyítékaként nézd meg a galériámat itt és itt.
Az agyagvirágok készítéséhez szükségesek speciális eszközök, amiket távol-Keletről lehet beszerezni. Először ezekkel dolgoztam, ami megadja a virág alkatrészeinek méretét, formáját. Később már különféle módon vettem le az élő virág "szabásmintáját" és dolgoztam ki a saját eszközeimet.

Elkezdtem tanítani az agyagvirág készítés technikai lépéseit. Erről is találsz bővebb információt itt és képeket is itt meg itt.

Közben kiderült, hogy az alkotókedvet és a fantáziát nem lehet kordába zárni, más ötleteim is felszínre kerülnek, és ki is dolgozom ezeket. Itt megmutatom azt is, ami nem az agyagvirágos oldalamra való.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!