2010. február 3., szerda

Újabb gyakorlatok

Phalaenopsis (lepkeorchidea) talán a legismertebb orchideaféle. Ehhez könnyen találni élő mintát, de én még anélkül, csak a tanultak alapján barátnőm tanítása szerint, de már önállóan készítettem el.

Nem tanultam sehol szegfűt készíteni, de egy Nőnapra kapott élő virág alapján megalkottam az első hármat. A piros szélűt nem érdemes közelről nézni, de a másodikként készült teljesen piros szál már egész élethű lett, és a sárga harmadiknak meg tök jó.


Ezek a minivirágok komoly ujjgyakorlatot jelentettek, hiszen ebben a kézműves virágkészítésben az a lényeg, hogy ilyen apró és még apróbb szirmokat, alkotóelemeket egyenként az ujjunkkal tudjunk formálni. A két szélső virág tartója szintén agyag, ugyanaz a levegőn száradó modellező gyurma, amiből a virágokat készítem. Zsák alakúra formáltam, s miután megszáradt (pár óra kellett csak hozzá) beleültettem a pici virágokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!