2010. március 16., kedd

Japán eredetű technika


Sokat nézelődtem a neten agyagvirágok után kutatva. Ez a technika Japánból ered, talán több tíz éve készítenek már ilyen módon nemcsak virágokat, hanem élelmiszereket is mérethű-élethű formában és mini változatban is. Távol-Keleten terjed, Japánban és a környékbeli országokban már több iskolát létrehoztak, és néhány hölgy által eljutott Amerikába, Ausztráliába, Svédországba és még ki tudja merre, de még mindig több ország van, ahol nem is hallottak, nem is láttak ilyet. Ezért a hozzávalókat én sem tudom itthon beszerezni, de annál már sokkal jobban tetszik ez a dolog, minthogy emiatt feladjam. Rátaláltam a neten hosszas keresésem eredményeként egy iskolának a honlapjára, ahol angol nyelvet is használnak, és tudtam rendelni néhány speciális szerszámot, eszközöket és sok alapanyagot. A szállítási díjról inkább nem is írok, dobtam egy hátast. Na, szóval ez nem most volt, mert a nagy izgalomban nem kezdtem el blogot írni. Az egészet utólag írom. Akkor elkezdtem ezerrel gyakorolni új, saját eszközeimmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van véleményed, kérdésed, kérlek írd ide!